استایل ساده تابستانی
کافه خواندنی

چند استایل ساده تابستانی به سبک دختران فرانسوی

1.72Kبازدید

پاریس فرانسه در بسیاری از اوقات بارانی است؛ حتی اگر نیمه تابستان باشد! اما ظهرها که خورشید ابرها را کنار می زند و نور طلایی رنگش را روی زمین می پاشد، دختران فرانسوی با پیراهن های بدون آستین، دامن ها و شلوارک ها به خیابان می آیند تا از هوای مطبوع و گرم لذت ببرند! همانطور که می دانی دختران فرانسوی سلیقه فوق العاده ای دارند و استایل آن ها بسیار الهام بخش و زیباست. ما می توانیم از سبک لباس پوشیدن آن و استایل خیابانی آن ها برای مهمانی ها و دورهمی های تابستانه الهام بگیریم. در این مقاله چند پیشنهاد خوب برای تو دارم تا بدانی چطور می توانی برای دورهمی ها استایل کنی، کژوال و راحت اما شیک و خوش پوش باشی!

تاپ بندی ساده + شلوار جین راسته:

استایل ساده تابستانی

دورهمی های تابستانخ فرصت خوبی است که لباس های خنک و راحت به تن کنی و اجازه دهی پوست بدن تو هم از این همه گرما و نور لذت ببرد! هیچ چیز مثل یک تاپ بندی ساده و گشاد و یک شلوار جین راسته راحت و کژوال نیست! تو که با دوستانت این حرف ها را نداری! راحت باش و این آیتم های ساده اما شیک و همیشگی را به تن کن. می توانی انتهای تاپ را داخل شلوار بگذاری یا پایین آن را بالای ناف گره بزنی یا به سادگی روی شلوارت بیندازی. برای تکمیل استایل ات بهتر است از یک کیف بافت حصیری و یک صندل ساده استفاده کنی. عینک آفتابی گربه ای را فراموش نکن!

تیشرت سفید + شلوار جین راسته:

استایل ساده تابستانی

یکی از انتخاب های همیشگی دختران فرانسوی برای استایل کژوال، ترکیب تیشرت ساده و سفید با شلوار جین است. تیشرت سفید شاید کلاسیک ترین آیتم دنیای مد و فشن باشد. تضاد رنگی بین تیشرت سفید و شلوار جین تیره استایل تو را بسیار جذاب می کند. می توانی برای تکمیل این ترکیب از یک صندل پاشنه کوتاه، رژ لب قرمز جذاب و گردنبند لایه لایه طلایی استفاده کنی.

پیراهن گلدار + زیورآلات خاص و درخشان:

استایل ساده تابستانی

این یکی از استایل های محبوب فرانسوی هاست. پیراهن های گلدار که ترند سال ۲۰۱۹ هستند، بهترین انتخاب برای روزهای گرم تابستانند. این پیراهن ها می توانند گشاد و ماکسی یا کوتاه و جذب باشند و این به سلیقه تو بستگی دارد. فرقی هم ندارد که این پیراهن ها آستین کوتاه یا حلقه ای باشند. بهتر است موهایت را باز بگذاری و از اکسسوری های جذابی چون گوشواره و گردنبندهای خاص همراه با این پیراهن استفاده کنی.

تاپ یقه مربعی + دامن میدی:

استایل ساده تابستانی

یک تاپ یقه مربعی ساده و گشاد که ترند هم شده با دامن میدی طرح دار ترکیب فوق العاده ای برای استایل کردن در فصل تابستان است. این دامن می تواند هر طرحی داشته باشد، اما یکی از بهترین انتخاب ها برای دختران فرانسوی، دامنی با طرح چهارخانه است. این دامن می تواند دکمه هایی داشته باشد که به زیبایی آن می افزاید. ترکیب این تاپ و دامن با صندل لژ دار، عینک آفتابی گربه ای و گوشواره های حلقه ای بسیار جذاب است! موهایت را جمع کن و اجازه بده شانه هایت خودی نشان دهند.

شومیز ساده سفید + شلوارک:

استایل ساده تابستانی

دورهمی های تابستان فرصت خوبی برای پوشیدن شلوارک هستند. انواع شلوارک و شلوار برمودا در سال ۲۰۱۹ ترند هستند و ترکیب آن ها با آیتم های مختلف جلوه جذابی دارد. البته که یکی از انتخاب های دختران فرانسوی برای استایل کردن با شلوارک، پوشیدن شومیز ساده سفید است. سر تا پا سفید پوشیدن یا استایل کردن با رنگ های مونوکروماتیک هم ترند است. می توانی برای اینکه از سادگی و یکدستی استایلت بکاهی، از یک کمربند چرم رنگی استفاده کنی.

خب! نظرت در مورد سلیقه دختران فرانسوی چیست؟ آیا سبک لباس پوشیدن آن ها را دوست داری؟ پیشنهاد تو برای استایل کردن در دورهمی های دوستانه تابستانه چیست؟ همانطور که می بینی دختران فرانسوی همه چیز را ساده می گیرند و به آیتم های کلاسیک علاقه دارند. بهتر نیست ما هم زندگی را ساده بگیریم و با استایلی راحت اما جذاب، خودمان را برای دورهمی های دوستانه آماده کنیم؟!

منبع : منودلیار

نظر بدهید