آدام گالاگر بلاگر محبوب استایل آقایان
کافه خواندنی

با آدام گالاگر بلاگر محبوب آقایان آشنا شوید

2.61Kبازدید

اگر به دنبال یک بلاگر معروف و محبوب آقایان باشید بدون شک به نام آدام گالاگر که بیشتر با نام مستعار خود (I am Galla) فعالیت می‌کند برخورد خواهید کرد. در ادامه‌ی مطلب برای شما بیشتر از این بلاگر معروف و آیتم‌های همیشگی استایل او خواهیم گفت.

معرفی

آدام گالاگر

آدام گالاگر (Adam gallagher) که این روزها با دو میلیون فالوور در اینستاگرام یکی از شناخته‌شده‌ترین بلاگرهای دنیای آقایان می‌باشد از 17 سالگی بلاگ خود را با نام مستعارش I am Galla شروع کرده است وی در وبلاگ از سفرهای خود به یونان،چین و… از لایف استایل و همین طور استایل خود و… مطلب منتشر می‌کند.

شروع I am Galla

آدام گالاگر

آدام در مصاحبه‌ای درمورد شروع علاقه‌ی خود به دنیای فشن می‌گوید: من از زمانی که کودک بودم به چیزی که می‌پوشیدم توجه می‌کردم و از همان زمان نیز علاقمند به خرید همراه پدر و مادرم بودم و زمانی که بزرگتر شدم استایل من در حال شکل گرفتن بود و هر سال استایل خودم را در مدرسه تغییر می‌دادم!

آدام گالاگر

او در ادامه‌ی مصاحبه از شروع وبلاگ خود اینگونه می‌گوید: زمانی که از دبیرستان فارغ‌التحصیل شدم جایزه بهترین لباس را دریافت کردم و آن زمان به اینترنت مراجعه کردم و مشاهده کردم که مردم فشن بلاگ‌های خود را می‌نویسند. من نیز برای خودم با نام I am Galla مشغول شدم البته این کار در ابتدا برای سرگرمی بود که بعدا به کسب و کار من تبدیل شد و من از این بابت خیلی خرسندم.

آدام گالاگر

چه چیزی در دنیای بلاگرها مورد علاقه شماست؟ بهترین چیز دست آزاد بودن شما است این که من می‌خواهم لباس بپوشم همین طور عکاسی انجام دهم. در واقع کارگردان، استایلیست و مدل و… همه و همه شغل ها به دوش خود فرد بلاگر هستند که در کنار سخت بودن کار، من کاری را که انجام می‌دهم دوست‌دارم.

آدام از آن دسته بلاگرهایی است که بیشتر طرفدار استایل کلاسیک، کژوال و اسپرت می‌باشد و به ندرت پیش می‌آید او را با آیتم‌هایی آوانگارد ببینید! در ادامه برای شما از آیتم های محبوب و همیشگی آدام خواهیم گفت.

استایل

پیراهن کژوال سفید: ترفندی که دقیقا مناسب زمانی است که شما نمی‌دانید چه بپوشید. استفاده از پیراهن و حتی تیشرت سفید آیتم خیلی مهمی می‌باشد که حتما باید در کمد لباس‌های شما وجود داشته باشد. آدام این آیتم را بیشتر با اکسسوری محبوب خود عینک و شلوارهای جین و یا شتری‌رنگ ست می‌کند.

آدام گالاگر

ژاکت چرم: دقیقا الان زمان استفاده از ژاکت‌های چرم شماست. آدام که بیشتر از رنگ مشکی و قهوه‌ای این ژاکت استفاده می‌کند برای بقیه آیتم‌های استایل خود نیز به دنبال رنگ‌های مشکی می‌رود اما گاهی نیز از تیشرت‌ها و پلیورهای رنگی مانند سبز و… استفاده می‌کند.

آدام گالاگر

دنیم‌ها: آیتمی که در همه فصل‌ها جایی در استایل او دارد.

آدام گالاگر

شلوارک‌ها: آیتم محبوب تابستان او در سفرهایش می‌باشد! آدام شلوارک‌ها را با رنگ‌های متفاوت همراه با تیشرت و پیراهن وارد استایل خود می‌کند.

آدام گالاگر

کت‌های بلیزر: آدام از طرفداران استایل رسمی همراه با کت است آن هم از نوع بلیزر. او از کت‌هایی با رنگ‌های متفاوت یا آرامی استقبال می‌کند مانند صورتی‌های کمرنگ، رنگ‌های نود یا سبز تیره و… که بیشتر از عینک و کیف به عنوان اکسسوری استفاده می‌کند.

آدام گالاگر

کت‌های بلند: قبل‌تر نیز در مطلبی برای شما از این آیتم گفته بودیم، متاسفانه هنوز هم در استایل آقایان ایرانی خیلی کم دیده می‌شود در صورتی که آدام نیز مانند سایر آقایان اروپا و آسیای شرقی به خوبی از این آیتم در روزهای زمستان با کت‌های بلیزر استایل رسمی خود را نگه می‌دارد یا یک استایل اسپرت ایجاد می‌کند.

آدام گالاگر

اکسسوری‌ها:

1. کیف: اکسسوری محبوب او که تنها از کوله پشتی به کیف کمری، دستی و… تغییر می‌کند اما آدام هرگز این اکسسوری را رها نمی‌کند. باور نمی‌کنید؟ به اینستاگرام او سر بزنید.

آدام گالاگر

2. عینک: این آیتم توسط آدام برای خاتمه دادن به یک استایل بیشتر از نوع کلاسیک استفاده می‌شود.

آدام گالاگر

3. ساعت: اکسسوری که بیشتر از این که برای نشان‌دادن و یادآوری زمان باشد برای زینت بخشیدن به استایل افراد استفاده می‌شود اما آدام از این آیتم نه همیشه بلکه در برخی استایل‌ها استفاده می‌کند.

آدام گالاگر

برای پیش‌گرفتن سبک پوشش آدام کار را ساده بگیرید اما نه کسل‌کننده.

 

منبع : مجله اینترنتی مدوپیا

نظر بدهید